agyképzelteillúzió

Az álmaimat fogom leírni. Mert ha deja vu érzésem lesz, akkor vissza tudom olvasni, hogy mikről álmodtam. még a végén kiderül, hogy a jövőbe látok.. legalábbis az én jövőmbe...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Kínai csoki és a kirakat

2007.12.09. 21:19 | zsong | Szólj hozzá!

Ma hajnalban jöttem rá arra, hogy ilyen blogot szeretnék indítani. Kettőt is álmodtam. az egyik az egy nagyon rövid történet a másik meg csak egy kép. Illetve csak ennyire emlékszem belőlük.

1.,

Kiskunlacházán történt, mintha még mindig ott laknánk. Anyával nagyban néztük a tv-t, amikoris megjelent egy fiú az ajtóban. Soha nem láttuk még. Beszélgetésre nem emlékszem. Apa is hazaérkezett, s úgy láttam hogy van valami a kezében. Édesség volt, na meg sósság, de mondhatom úgy is hogy cucmisság, mint gyüjtőfogalom. Egyenlő a nasival, de ezt a szót nem szeretem. Emlékszem amikor még lacházán laktunk, a konyhában volt egy 3 oszlopos szekrény, aminek a jobb szélső oszlopában voltak a cucmisságok. Apa most is oda rakta. Ahogy kinyitottam a szekrényt, láttam hogy van egy nagy tábla csoki is. Ez volt ráírva: Kínai csoki. Soha nem láttam még ilyet. Aztán kiderült, hogy Apa ezeket a cucmisságokat annak a fiúnak szánta nem nekünk. Szomorú voltam. :(


ÉLELMISZER - Naivitás, gondoskodás.
ISMERETLEN - Ember: nem igazodsz ki magadon; nem érted pontosan, hogy mit miért csinálsz.

2.,

Csak egy kép, nem történt semmi. Láttam egy kirakatot, amiben voltak meztelen bábúk. Közöttük ült két meztelen ember is. Az egyiknek taraja volt, a másiknak csillogott a feje a kopaszságtól, de nem mozdultak. mintha ők is bábúk lettek volna.


KIRAKAT - Felszínesség, szertartásos viselkedés; fontosabbnak tartod a látszatot, mint a lényeget.
KOPASZ - Ismeretlen kopasz ember: szellemi bevétel.
TARAJ - Férfiálomban: szerelmi versengés; női álomban: parancsolgatás.

Címkék: kopasz csokoládé ismeretlen kirakat fiú taraj

A bejegyzés trackback címe:

https://imagination.blog.hu/api/trackback/id/tr50258395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása