agyképzelteillúzió

Az álmaimat fogom leírni. Mert ha deja vu érzésem lesz, akkor vissza tudom olvasni, hogy mikről álmodtam. még a végén kiderül, hogy a jövőbe látok.. legalábbis az én jövőmbe...

Friss topikok

Linkblog

HTML

2008 első álmai.. :)

2008.01.05. 09:35 | zsong | Szólj hozzá!

Így, hogy eltelt a csodálatosan hosszú karácsonyi szünetünk, ismét megkezdhetem az álmaim leírását. Persze ezt szünetben is megtehettem volna, de a nagy zabálás és emésztés között nem tudtam volna megtenni. Pedig álmodtam is többször, csak már nem emlékszem rájuk :P Ezért gyorsan leírogatom az este folyamán látott víziókat. :)

1.
Mint ismeretes vannak húsevő növények. Ez is az volt. Vagy mégsem? Rózsaszín volt, és szelvényezett. A "virága" lefele lógott és volt egy fekete luk is rajta, meg egy ilyen kis külső része hogy a bogarak biztos ne tudjanak kimenni belőle. Emlékszem egy fekete bogár bele is mászott, és ki sem jött. Erre a "növény" megmozdult és elővett egy pengeszerű valamit, amit betett a szájába, és felfalta szegény bogárkát. Erre a részre kiemelve emlékszem. Mintha oldalról látnám a lefele lógó növényt, de csak éppenhogy a száját, és mozognak a pengéi és folyik ki a szájából a vér. Pedig ha jól tudom a bogaraknak nem vérük van, hanem valami más. no mindegy, ez is majd lerajzoljuk. :)

2.
Végre kaptam engedélyt, hogy összeházasodhassak a barátommal. :D De érted... engedélyt.. Magát a házasságot nem álmodtam meg, csak tudom, hogy örültem nagyon, hogy egybekelhetek Vele. :)

Címkék: növény házasság húsevő

A bejegyzés trackback címe:

https://imagination.blog.hu/api/trackback/id/tr95285377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása