agyképzelteillúzió

Az álmaimat fogom leírni. Mert ha deja vu érzésem lesz, akkor vissza tudom olvasni, hogy mikről álmodtam. még a végén kiderül, hogy a jövőbe látok.. legalábbis az én jövőmbe...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Bevezetés

2007.12.09. 20:07 | zsong | Szólj hozzá!

2007. 12. 09-én belekezdek életem 3. internetes naplójába, s remélem nem érek el olyan sikereket, mint a már nem létező másik kettővel.
Nos eme oldalon szeretném sorokba önteni azokat a képeket, történéseket melyeket csukott szemmel 23:00 és 07:00 óra között az agyam tudatalattija kreál. Persze vannak olyan időszakok is, amikor nem ebben az időszakban alszok, de végülis ez nem lényeges.
Picit utánnanéztem a dolognak és találtam 1-2 érdekes cikket. Van aki úgy gondolja hogy a két szemünk a látott képet (amire azt hisszük hogy deja vu érzésünk van) kétszer dolgozza fel rögtön egymás után, s ezért hisszük azt hogy már megtörtént velünk, s van olyan nézet is amikor azt hisszük, hogy ezta  képet / jelenetet már megálmodtuk. nos én inkább az utóbbival foglalkoznék, mert leginkább csak ehhez kapcsolható deja vu érzésem volt.
Már régebben is gondolkoztam azon, hogy az álmaimat le kellene rajzolnom akár csak egy pillanatot belőle, akár sorozatképekben. Ezt mostantól meg is teszem, és mindent le fogok írni arról, hogy épp mit álmodtam.
Ennyit bevezetésként..

Címkék: cikk álom rajz

A bejegyzés trackback címe:

https://imagination.blog.hu/api/trackback/id/tr48258291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása