agyképzelteillúzió

Az álmaimat fogom leírni. Mert ha deja vu érzésem lesz, akkor vissza tudom olvasni, hogy mikről álmodtam. még a végén kiderül, hogy a jövőbe látok.. legalábbis az én jövőmbe...

Friss topikok

Linkblog

HTML

130 dollár, tornádó, future

2008.01.13. 20:44 | zsong | Szólj hozzá!

tegnap 3 álmot is láttam. és emlékszem is rájuk. :) jupi!!

1.
pókeren nyertem 130 dollárt. jó érzés volt. és jó rövid sajnos. és nem igaz. :(

2.
Otthon voltunk. Rossz idő volt, de nekem tetszett, mert szeretem a viharokat. Viszont ez a vihar elfajult, mert több tornádó is kialakult. Sokszor szoktam tornádókkal álmodni.

3.
Szintén otthon voltam. Már estefele volt. A város fényei látszódnak az égen. Képet láttam. Nem 2008at írtunk hanem pár évvel többet. Úgy 2300 lehetett. A Földön nagyon nagy lett a népesség, nem volt több hely. Ezért az emberek a levegőre építkeztek pár kilóméterrel a Földfelszín fölé. Az egyik kép az volt hogy otthonról pest felé nézve látni lehetett a készülődő "gépi" / "mechanikai" felszínt. Pest fényei megvilágították az alját.A másik kép az volt, hogy az egész Földfelszín felett volt egy teljesen kiépített "meechanikai" felszín. Így volt a Föld és az új felszín között pár kilóméter légüres tér. A Föld úszott a mocsokban mert a szemetet lefele dobálták tovább szennyezve a régi felszínt.
Remélem nem ilyen lesz a jövőnk!

Címkék: jövő föld vihar póker dollár tornádó mecha

A bejegyzés trackback címe:

https://imagination.blog.hu/api/trackback/id/tr83296069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása