agyképzelteillúzió

Az álmaimat fogom leírni. Mert ha deja vu érzésem lesz, akkor vissza tudom olvasni, hogy mikről álmodtam. még a végén kiderül, hogy a jövőbe látok.. legalábbis az én jövőmbe...

Friss topikok

Linkblog

HTML

Harc

2007.12.16. 15:19 | zsong | Szólj hozzá!

Volt egy lány. Meg én. Harcolnunk kellett egymással, hogy megszerezzük azt a kulcsformájú valamit. Ez a kulcsféleség egy fiúé volt, és aki megszerzi azé lesz az adonisz. :D
Egy ideig harcoltunk, veszekedtünk, karmoltunk, ahogy a nők szoktak.. Aztán egyszercsak rájöttem valamire, s nem harcoltam tovább. Nem harcoltam, mert tudtam hogy engem szeret az a fiú. A csaj meg elcsodálkozott...

Most, hogy ezt végiggondoltam, lehet hogy az a lány a féltékenységem, aggódásom megtestesítője volt és azt kellett legyőznöm magamban. Álmomban legyőztem. Igyekszem az életben is legyőzni. :)

Címkék: harc lány kulcs fiú

A bejegyzés trackback címe:

https://imagination.blog.hu/api/trackback/id/tr84265865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása